SERABUT!

Assalamualikum..

Date: 5.11.2011
Day: Saturday / Sabtu.
Time: 8:50 pm.

Pada suatu malam.. Ade seorang budak perempuan...........

Haish! Ape kejadah aku nie? Meraban je lebih malam-malam nie.. 
-______________-
Ini la akibat nye lau kepala da serabut! >.<

Tak tahu la ape nk jadi...*sigh*
Semenjak due menjak nie.. Kepala otak aku nie asyik beserabut je...
Cam ne tak serabut.. Kat umah nie da mcm kadang binatang da.. -______-
Sume sedare aku dtg...
Dari atoknye keeeeeee cicit nye!

*in mind*
*ketok pale* wey sejak biler atok n wan ko ade cicit!
ko.. SYIFA! cucu sulung! x kawen lagi kn! Celah mane atok n wan ko dapat cicit!!

*rub my head* awww! wey otak! sakit la kepala aq ni! 
jgn la main ketok-ketok! kang aq ketok ko kang!>.<

*geleng kepale* kepala otak ko nk ketok aku! aku ni OTAK ko la!
lau ko ketok! ko jugak yg merana! sengal~ -_-

*pikir jap* a'ah.. ye tak ye jugak!
*tersengih* hehe sorry! mianhae otak!*bow*

*THE END*

Back to the story..
CORRECTION:
Dari atok nye keeeee cucu nye!
Datang kt umah aku nie!
Hai! Maklum la.. Esok kn raya haji!

p/s: SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA!




So, ramai la datang coz rumah aku nie adelah umah yang WAJIB anak-anak atok n wan aq serta cucu-cucu mereka berkumpul kalau ade funtion.. =_=
Giler kn? hahah! tp xpe la~ meriah sikit uma aq nie! hehe ^O^


Tapi TETAP SERABUT! huh! >.<
Aku tak dapat nak lepak kt bilik...
coz bilik aku sepah kne buat nan askar-askar kecik a k a adik-adik sepupu aq..
n also slalu kena panggil nan my aunty!
suwo kemas dapo n something else!
huh! PENAT GILER wa cakap sama lu bhai!


Ummm okay la.. nk sign out!
My omma da memekak panggil name aku nie..
Nak gy Sri Ternak beli barang jap!

NANTI LA KEJAP!!!*jerit kt ibu ku*

will update another entry after i back from Sri Ternak okay!
see ya!*wave*
Pai Pai!!

Assalamualikum.















Comments

Popular posts from this blog

20 January 2013

Life Update 2.0

Life Update